stampin up catalogue

http://www.stampinup.net/esuite/home/stampingwithanja/

Tuesday, December 16, 2008

I am still here........



I am still here and so is my cold trying hard to get over it.
But I do have a card to share, a very simple one.
I need a blanc card and this is what I made.
The roses are coloured with twinkling H2O's and the sparkle nice IRL,
hard to see in the picture.
Tonight I am hoping to finish my last Christmas cards, I ended up making the ones I have shared with you before, nothing exciting.
Hope you have a good day and thanks for stopping by, Anja
Ik ben er nog, ook mijn verkoudheid, het wil niet over gaan.
Maar ik heb een kaart gemaakt, een hele simpele.
Ik heb een blanke kaart nodig en dit is wat ik ervan gemaakt heb.
De rozen zijn gekleurd met twinkling H2O's en in het echt glinsteren ze mooi.
Vanavond hoop ik de laatste kerstkaarten af te krijgen. Niets nieuws, want die had ik hier al op gezet.
Fijne dag en bedankt voor het kijken, Anja

1 comment:

Anonymous said...

Hi Anja,

nou even een coment van mij en wel een hele positieve.Een mooie kaart zeg en ik heb die stampset ook dus ik ga het lekker na maken.{geef niet he}en de kerst kaart van 17 dec.die heb ik ook aan het lijntje hangen LOL!!!!
gezellige dagen ik spreek je gauw!

jeannette