stampin up catalogue

http://www.stampinup.net/esuite/home/stampingwithanja/

Tuesday, January 16, 2018

Flower card for Dora's digi blog and some great news!


My card for the digi challenge over at Dora. The theme this month is flowers, and you all know I love flowers, you can find all the details HERE
I printed the image on cream neenah cardstock and coloured it with Derwent colorsoft pencils.
Here is a list of the numbers: 720-080-070-460-060-210-650-510-450-580-710
I used a stitched die and did some partially diecutting. With a white gelpen I added some details, with a wink of stella pen some bling, with a clarity brush and a stencil a background and a border with a border punch. Sentiment is from Altenew. Designer paper out of my stash.
                                  Hope you like it, Anja


Mijn kaart vandaag voor het design team van Dora, thema deze maand is bloemen , ik ben gek op bloemen! HIER  kun je de originele blogpost vinden met meer nieuws van Dora.
De digi afgedrukt op linen white neenah papier en gekleurd met Derwent colorsoft potloden.
Deze nummers heb ik gebruikt: 720-080-070-460-060-210-650-510-450-580-710
Ik gebruikte een stitched circel die en die gebruikte ik gedeeltelijk voor een leuk effect.
Met een witte gelpen wat accenten aangelegd, met een wink of stella pen wat glitter, met een clarity brush en een stencil een achtergrond, en een rand met een pons. Het designer papier is van mijn collectie en het sentiment van Altenew.
                         Hoop dat jullie hem leuk vinden!
                                Groetjes uit een heel koud en ingesneeuwd Ontario, Anja

2 comments:

GerJanne said...

Heel mooi kaartje Anja! En die Dora, hè! Die maakt carrière!

Dora said...

Wat een pracht van een kaart, Anja. Wat heb je die vlinder mooie kleuren gegeven.