stampin up catalogue

http://www.stampinup.net/esuite/home/stampingwithanja/

Friday, January 16, 2009

Funny birthday card, ssnotime70



A friend is turning 50 today and I made her this card, a funny one, not really my style but I had this ribbon and I like the colours together.
For Sharon's challenge, www.notimetostamp.blogspot.com, you are supposed to make a card for a senior citizen. She has a birthday today too. Happy birthday, Sharon!!
I don't think you are a senior citizen when you are 50, don't want to offend anybody, but I thought the card would work for the challenge.
Thanks for looking and have a great day, Anja
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Deze kaart is voor een vriendin die 50 wordt vandaag, een grappige kaart deze keer, niet helemaal mijn stijl. Ik had dit lint liggen en de kleuren bij elkaar doen het goed naar mijn idee.
Voor Sharon's challenge, www.notimetostamp.blogspot.com, is het de bedoeling dat je een kaart maakt voor een senior. Sharon is vandaag ook jarig. Happy birthday, Sharon!
Ik denk niet dat je een senior bent als je 50 bent, oeps, wil iedereen graag te vriend houden, maar ik vond dat de kaart wel kon voor de challenge.
Bedankt voor het kijken en een fijne dag gewenst, Anja

No comments: